▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

«Դպրոցը «հեղափոխան» փորձադաշտ չէ․․․ խոտան դասագիրքը դպրոց մտնելու իրավունք չունի»

ԱԺ «Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Լիլիթ Գալստյանը գրառում է կատարել իր էջում՝ կցելով տեսանյութ. «Հ1-ով 7-րդ դասարանի «ՀԱՅՈՑ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ» դասագրքի հեղինակ, պ. գ. թ. Սմբատ Հովհաննիսյանի և «Էրեբունի արգելոց-թանգարանի» տնօրեն, պ․գ․թ․ Միաքայել Բադալյանի բանավեճն է։
Միքայել Բադալյանի գիտական, մասնագիտական և մարդկային ամենաբարձր որակներով, քաղաքակիրթ բանավեճի արդյունքում մեկ անգամ ևս փաստվեց․

Դասագրքի մեկանձնյա հեղինակ Սմբատ Հովհաննիսյանը հայրոց պատմության մասնագետ չէ, իր խոսքով՝ « հայոց պատմությանը մոտ կանգնած» մասնագետ է։ Ինչը սկզբունքորեն անհնարին է դարձնում քարե դարից մինչև Բագրատունիների ժամանակաշրջանին վերաբերող նեղ մասնագիտական գիտելիքների տիրապետումը։

Դասագիրքը քննարկումներ չի անցել ժամանակի սղության պատճառով։ /Իսկ սա ո՞ւմ մեղքն է․․․/

Հեղինակը չի դիմել որևէ գիտական հաստատության կամ գիտնականի մասնագիտական խորհրդատվության նպատակով։

40-ից ավելի անճշտություններն ու սխալները ԿԳՄՍ-ն հաստատել է արդեն իսկ այս փուլում։

Ոչ գիտական, չհաստատված թեզերի, ենթադրությունների և տեսությունների վրա կատարվել են հաստատումներ։

Դասագիրքը մեթոդապես թույլ է և խոցելի։

Դասագիրքը դարձել է հակառակորդ երկրի շահարկման, պրոպագանդիստական գործիք։
Եվ դարձյալ պիտի եզրակացնեմ՝

սա բացահայտ ձախողում է, ոչ պրոֆեսիոնալիզմ,

հանրային ահռելի միջոցներ են վատնվել մի դասագրքի վրա, որը չի անցել պատշաճ, մասնագիտական և այլ ընթացակարգեր։

Դասագրքստեղծությունը լրջագույն պատասխանատվություն է պահանջում, ուր տեղ չունեն պոպուլիզմն ու թայֆայությունը։

Դպրոցը «հեղափոխան» փորձադաշտ չէ․․․ խոտան դասագիրքը դպրոց մտնելու իրավունք չունի»:

Թարմացված․ Հայր Ասողիկ Կարապետյանի ֆեյսբուքյան գրառումը. «Ամենայն ուշադրությամբ ունկնդրեցի բանավեճը. լիակատար կերպով սատարում եմ Տիար Միքայել Բադալյանին:
Բարձր գնահատանք հայ մտավորականին, ով ամենայն նախանձախնդրությամբ և վճռականությամբ տեր և պաշտպան է պատմագիտությանը:
Կմաղթեմ, որ Հայոց պատմության գիտական հաստատությունները միակամ և միախորհուրդ, ամենայն բծախնդրությամբ տեր լինեն Հայոց պատմության ուսումնական ձեռնարկներին, Հայոց պատմության դասավանդման հետ կապված բոլոր հարցերին՝ թույլ չտալով, որ նույնիսկ որևէ վրիպակ տեղ գտնի Հայոց պատմության մատյաններում:
Հայ մարդու համար ինչպես սուրբ է Աստվածաշունչը, այդպես և սուրբ է Հայոց պատմության դասագիրքը. Հայոց պատմահայրը եղել է Սբ Մովսես եպիսկոպոս Խորենացին:
Բանական որևէ անձ կհասկանա, թե ինչ անգին ավանդ է Հայոց Եկեղեցու և հայ հոգևորականի համար Հայոց պատմությունը՝ նախաստեղծման ժամանակներից մինչև մեր օրերը»:

Asekose.am-ի նյութերի հետ կապված Ձեր տեսակետը, պարզաբանումը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին․ այն անմիջապես կզետեղվի կայքում
Հասարակություն ավելին