▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

«Առաջին դեպքը չի, որ Այդի բանկը փնթի սպասարկում է իրականացնում»

Նարեկ Սամսոնյանը ֆեյսբուքյան իր էջում գրում է․ 

IDBank CJSC բանկի նման անպատասխանատու, հաճախորդների ժամանակի վրա թքած ունեցող, դիլետանտ պատասխանատուներ ունեցող բանկ չկա Հայաստանում: Ուղիղ մի ժամ ա Դավիթաշենի մասնաճյուղում մարդիկ բիզնես քարտ չեն կարում ակտիվացնեն, ոչ մի հարցի նորմալ պատասխան չեն տալիս ու վերջում պարզվում ա, որ 20 րոպե մենակ սպասում ես նրա համար, որ աշխատողը չգիտի իրա գործը:

Սա առաջին դեպքը չի, որ Այդի բանկը սենց փնթի ու անհասկանալի սպասարկում ա իրականացնում, բայց հաստատ իմ համար վերջինն ա նենց, որ խնդրում եմ անձնական նամակներով կամ մեկնաբանություններով խորհուրդ տվեք, թե որտեղ տեղափոխեմ իրավաբանական հաշիվները:

Հ.Գ. IDBank շնորհակալություն իմ ու ձեր օրը փչացնելու համար:

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Հասարակություն далее