Մեկ ամիս էլ չկա, ինչ հայտնվել է ճապոնական Nintendo ընկերության ստեղծած խաղը, այն արդեն ոլորտում հանրաճանաչության ռեկորդներ է խփում: Կարճ ժամանակում Pokemon Go-ն դարձել է ամենաներբեռնվող խաղը, ընկերության արժեքը աճել է մինչև 11 միլիարդ դոլար, ակտիվ օգտատերերի քանակով մոտեցել է Twitter–ին, այս խաղի մեջ մարդիկ ավելի շատ ժամանակ են անցկանում, քան WhatsApp-ում, Instagramm-ում, Snapchat-ում և Messenger-ում:
Ո՞րն է Pokemon Go-ի հանրաճանաչության գաղտնիքը:
Խաղը նախատեսված է ժամանակակից սմարտֆոնների համար, աշխատում է android և IOS համակարգերում, անհրաժեշտ է նաև ինտերնետի առկայություն: Խաղը իրականության և գեոլոկացիայի համադրում է: Այսինքն, խաղացողները միացված հավելվածով պետք է փնտրեն պոկեմոններին իրական աշխարհում՝ տուն կամ աշխատանքի գնալու ճանապարհին, գրասենյակներում, այգիներում, բոլոր հնարավոր վայրերում: Այդ հեքիաթային էակները հնարավոր է թաքնված լինեն ամենուրեք: Նրանց պետք է բռնել, այնուհետև վարժեցնել, որպեսզի մարտի բռնվեն այլ խաղացողների հետ: Խաղը գայթակղիչ է նրանով, որ ամեն ինչ տեղի է ունենում իրական ժամանակում և իրական աշխարհում:
Վիվառո ընկերությունը միշտ ուշադիր է աշխարհում տեղի ունեցող նշանակալից իրադարձություններին, կարևոր տենդենցներին և չէր կարող անտարբեր մնալ աշխարհում իսկապես հեղափոխություն առաջացրած խաղի նկատմամբ:
Վիվառոն սահմանել է հատուկ խաղադրույքներ Pokemon Go խաղի հետ կապված: Օրինակ, Եվրոպայի ֆուտբոլի թոփ առաջնությունների խաղերի ժամանակ ինչ-որ մեկը խաղադաշտ դուրս կգա՞ պոկեմոն որսալու կամ արդյո՞ք Հայաստանը մինչև 2017 թվականը պաշտոնապես կընդգրկվի հավելվածը թույլատրած երկրների ցանկում և այլն:
Խաղադրույքներին և գործակիցներին կարող եք ծանոթանալ` այստեղ