▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Որքան են ստանում հայտնիները գովազդում նկարահանվելու համար

Wnews.am-ը պարզել է, թե որքան արժե հայ և արտասահմանյան հայտնիներին՝ որևէ ապրանքանիշի գովազդում նկարահանելը:

Շարլիզ Թերոնը  Dior-ից 11 տարի շարունակ ստանում էր $55 մլն՝   J’adore Dior օծանելիքը գովազդելու համար:

2

Բեյոնսեի և Pepsi ընկերության պայմանագիրն արժե $50 մլն: Երգչուհին  Pepsi ընկերության դեմքն էր շուրջ 10 տարի:

3

Ջորջ Քլունին գովազդում էր  Nespresso սուրճը  $50 մլն-ով:  Ի դեպ՝ նա ստացված գումարի մեծ մասը ծախսում էր բարեգործության վրա:

5

«Kim Kardashian: Hollywood» հեռախոսային խաղի համար Քիմ Քարդաշյանը ստացավ նախ $40 մլն, ապա ևս $33 մլն ՝ շահույթից:

7

Իսկ Հայաստանում գնային քաղաքականությունն այլ է:  Մեր երկրում գովազդներ նկարահանող մի քանի ընկերությունների հետ համագործակցող  castin maneger Գայանե Ասլանյանը կայքի հետ զրույցում նշել.  

«Իմ գործունեության ընթացքում գովազային ամենաթանկ համագործակցությունը եղել է 5000 դոլար, որը ստացել է մի շատ հայտնի դերասան: Նվազագույնը, եթե օրինակ քիչ թե շատ հայտնի մոդել է և այլն, սկսում է 30.000 դրամից»:  

 

Առավել մանրամասն՝ սկզբնաղբյուր կայքում 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Բլոգ далее