Wnews.am-ը պարզել է, թե որքան արժե հայ և արտասահմանյան հայտնիներին՝ որևէ ապրանքանիշի գովազդում նկարահանելը:
Շարլիզ Թերոնը Dior-ից 11 տարի շարունակ ստանում էր $55 մլն՝ J’adore Dior օծանելիքը գովազդելու համար:
Բեյոնսեի և Pepsi ընկերության պայմանագիրն արժե $50 մլն: Երգչուհին Pepsi ընկերության դեմքն էր շուրջ 10 տարի:
Ջորջ Քլունին գովազդում էր Nespresso սուրճը $50 մլն-ով: Ի դեպ՝ նա ստացված գումարի մեծ մասը ծախսում էր բարեգործության վրա:
«Kim Kardashian: Hollywood» հեռախոսային խաղի համար Քիմ Քարդաշյանը ստացավ նախ $40 մլն, ապա ևս $33 մլն ՝ շահույթից:
Իսկ Հայաստանում գնային քաղաքականությունն այլ է: Մեր երկրում գովազդներ նկարահանող մի քանի ընկերությունների հետ համագործակցող castin maneger Գայանե Ասլանյանը կայքի հետ զրույցում նշել.
«Իմ գործունեության ընթացքում գովազային ամենաթանկ համագործակցությունը եղել է 5000 դոլար, որը ստացել է մի շատ հայտնի դերասան: Նվազագույնը, եթե օրինակ քիչ թե շատ հայտնի մոդել է և այլն, սկսում է 30.000 դրամից»:
Առավել մանրամասն՝ սկզբնաղբյուր կայքում