«Հեղինակային իրավունքները Հայաստանում սիրողական մակարդակի վրա են գտնվում, քննադատներ չունենք, այդ պատճառով մեր կինոարվեստը նմանվում է Երևանի ճարտարապետությանը, որ մեր քաղաքը վերածել է` գույներով լեցուն անգույն քաղաքի».ասում է «Անպոչ ճգնավորը» ֆիլմի պրոդյուսեր Օշին Եղիազարյանցը:
Նա գոհ է ֆիլմի դերասանների ու աշխատակազմի սրտացավ աշխատանքից նկարահանումների ընթցքում, բայց դժգոհ է հայկական կինոարվեստի ներկա վիճակից, մշակույթի ոլորտի խնդիրներից և հեղինակային իրավունքների նկատմամբ անարգալի վերաբերմունքից:
«Մեր կինոարվեստը գույներով լեցուն անգույն քաղաք է». Օշին Եղիազարեանց
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Tweet