▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Հայաստանը կարող է դառնալ միջազգային արագընթաց երկաթուղու հյուսիս-հարավ միջանցքի կաևոր օղակ

 

Պեկինը պլանավորում է արագընթաց երկաթուղու չորս ծրագիր. Չինաստանից Միացյալ Նահանգներ, որը կանցնի Ռուսաստանի եւ Կանադայի տարածքով, Լոնդոնից Եվրոպայի տարածքով Ռուսաստան, այնտեղից երկու ուղղությամբ՝ դեպի Խաբարովսկ եւ Ղազախստանի տարածքով Չինաստան: Դեպի հարավ՝ Սինգապուր, դեպի Գերմանիա՝ Ղազախստան, Ուզբեկստան, Թուրքմենիա, Իրան, Թուրքիա տարածքներով: 
Այդ ուղղությունը Հայաստանին շատ մոտ է և Հայաստանը լիովին կարող է դիտարկվել երթուղային այդ գծում: 
Ծրագրի իրականացման համար համագործակցելու են Հայաստանը, Իրանը, Ռուսաստանը եւ Չինաստանը: Արագընթաց երկաթուղին Հայաստանի միջոցով կապելու է Պարսից ծոցի ու Սեւ ծովի նավահանգիստները: Փորձագետների գնահատականով` նախագծի իրականացման համար պահանջվում է 1,7–2,8 մլրդ դոլար։

Պեկինը պլանավորում է արագընթաց երկաթուղու չորս ծրագիր. Չինաստանից Միացյալ Նահանգներ, որը կանցնի Ռուսաստանի եւ Կանադայի տարածքով, Լոնդոնից Եվրոպայի տարածքով Ռուսաստան, այնտեղից երկու ուղղությամբ՝ դեպի Խաբարովսկ եւ Ղազախստանի տարածքով Չինաստան: Դեպի հարավ՝ Սինգապուր, դեպի Գերմանիա՝ Ղազախստան, Ուզբեկստան, Թուրքմենիա, Իրան, Թուրքիա տարածքներով: Այդ ուղղությունը Հայաստանին շատ մոտ է և Հայաստանը լիովին կարող է դիտարկվել երթուղային այդ գծում: Ծրագրի իրականացման համար համագործակցելու են Հայաստանը, Իրանը, Ռուսաստանը եւ Չինաստանը: Արագընթաց երկաթուղին Հայաստանի միջոցով կապելու է Պարսից ծոցի ու Սեւ ծովի նավահանգիստները: Փորձագետների գնահատականով` նախագծի իրականացման համար պահանջվում է 1,7–2,8 մլրդ դոլար։

Ներսես Ներսիսյան

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Հասարակություն далее