▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Ամենաբարի գովազդը, որը հավաքել է ռեկորդային 17 միլիոն դիտում

Թայլանդական ապահովագրական ընկերություններից մեկի կողմից նկարահանած սոցիալական գովազդը YouTube-ում մի քանի ամսվա ընթացում հասցրել է հավաքել ավելի քան 17 միլիոն դիտում: Այն պրոպագանդում է օգնության կարիք ունեցող մարդկանց և, առհասարակ, շրջակա միջավայրի նկատմամբ մարդու ունեցած ոչ անտարբեր վերաբերմունք: Ի դեպ՝ այս գովազդն արդեն իսկ համարվում է տարվա ամենաբարի տեսանյութը:

 

 

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Բլոգ далее