▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

«Ամանոր 2015»-ում առաջատարն «Արմենիա»-ն է

«Տելեմեդիակոնտրոլ» ընկերությունը, որ հանդիսանում է  գերմանական GFK  ընկերության բացառիկ ներկայացուցիչը Հայաստանում,  ամփոփում է  ամանորի գիշերն անցկացված հեռուստատեսային հաղորդումների դիտարկման արդյունքները: 

GFK ընկերությունն ամանորյա եթերի հետազոտության վերջնական արդյունքները կհրապարակի երեք օրից, սակայն, ըստ ընկերությունում ունեցած Asekose.am-ի աղբյուրների,  այսօր արդեն հայտնի է, որ  հեռուստադիտողները դեկտեմբերի 31-ի գիշերը  նախընտրել են դիտել «Արմենիա»,  ապա`  «Շանթ» և հաջորդաբար` Հանրային հեռուստաընկերության  տոնական հաղորդումները:  

Նշենք, որ հաղորդումների ամանորյա վարկանիշով  առաջատարը «Արմենիա» հեռուստաընկերության  «Ամանոր 2015» խորագրով հումորային, երաժշտական հեռուստաֆիլմն է` սիրված դերասանների և շոու բիզնեսի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ: 

«Ամանոր 2015»-ից հետո, ըստ ամանորյա եթերի վարկանիշի, երկրորդ հորիզոնականում հեռուստադիտողի կողմից սպասված «Ուրիշի փոխարեն» գեղարվեստական ֆիլմն է` Սոս Ջանիբեկյանի, Հովհաննես Ազոյանի և այլ սիրված դերասանների մասնակցությամբ: 

ընկերության բացառիկ ներկայացուցիչը Հայաստանում,  ամփոփում է  ամանորի գիշերն անցկացված հեռուստատեսային հաղորդումների դիտարկման արդյունքները: 
GFK ընկերությունն ամանորյա եթերի հետազոտության վերջնական արդյունքները կհրապարակի երեք օրից, սակայն, ըստ  GFK ընկերության մեր աղբյուրների,  այսօր արդեն, հայտնի է, որ  հեռուստադիտողները դեկտեմբերի 31-ի գիշերը  նախընտրել են դիտել «Արմենիա»,  ապա`  «Շանթ» և հաջորդաբար` Հանրային հեռուստաընկերության  տոնական հաղորդումները:  
Նշենք, որ հաղորդումների ամանորյա վարկանիշով  առաջատարը  «Ամանոր 2015» խորագրով հումորային, երաժշտական հեռուստաֆիլմն է եղել` սիրված դերասանների և շոու բիզնեսի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ: 
 «Ամանոր 2015»-ից հետո, ըստ ամանորյա եթերի վարկանիշի, երկրորդ հորիզոնականում հեռուստադիտողի կողմից սպասված «Ուրիշի փոխարեն» գեղարվեստական ֆիլմն էր` Սոս Ջանիբեկյանի, Հովհաննես Ազոյանի և այլ սիրված դերասանների մասնակցությամբ: «Տելեմեդիակոնտրոլ» ընկերությունը, որ հանդիսանում է  գերմանական GFK  ընկերության բացառիկ ներկայացուցիչը Հայաստանում,  ամփոփում է  ամանորի գիշերն անցկացված հեռուստատեսային հաղորդումների դիտարկման արդյունքները: 
GFK ընկերությունն ամանորյա եթերի հետազոտության վերջնական արդյունքները կհրապարակի երեք օրից, սակայն, ըստ  GFK ընկերության մեր աղբյուրների,  այսօր արդեն, հայտնի է, որ  հեռուստադիտողները դեկտեմբերի 31-ի գիշերը  նախընտրել են դիտել «Արմենիա»,  ապա`  «Շանթ» և հաջորդաբար` Հանրային հեռուստաընկերության  տոնական հաղորդումները:  
Նշենք, որ հաղորդումների ամանորյա վարկանիշով  առաջատարը  «Ամանոր 2015» խորագրով հումորային, երաժշտական հեռուստաֆիլմն է եղել` սիրված դերասանների և շոու բիզնեսի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ: 
 «Ամանոր 2015»-ից հետո, ըստ ամանորյա եթերի վարկանիշի, երկրորդ հորիզոնականում հեռուստադիտողի կողմից սպասված «Ուրիշի փոխարեն» գեղարվեստական ֆիլմն էր` Սոս Ջանիբեկյանի, Հովհաննես Ազոյանի և այլ սիրված դերասանների մասնակցությամբ: 
Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Բլոգ далее