«Տելեմեդիակոնտրոլ» ընկերությունը, որ հանդիսանում է գերմանական GFK ընկերության բացառիկ ներկայացուցիչը Հայաստանում, ամփոփում է ամանորի գիշերն անցկացված հեռուստատեսային հաղորդումների դիտարկման արդյունքները:
GFK ընկերությունն ամանորյա եթերի հետազոտության վերջնական արդյունքները կհրապարակի երեք օրից, սակայն, ըստ ընկերությունում ունեցած Asekose.am-ի աղբյուրների, այսօր արդեն հայտնի է, որ հեռուստադիտողները դեկտեմբերի 31-ի գիշերը նախընտրել են դիտել «Արմենիա», ապա` «Շանթ» և հաջորդաբար` Հանրային հեռուստաընկերության տոնական հաղորդումները:
Նշենք, որ հաղորդումների ամանորյա վարկանիշով առաջատարը «Արմենիա» հեռուստաընկերության «Ամանոր 2015» խորագրով հումորային, երաժշտական հեռուստաֆիլմն է` սիրված դերասանների և շոու բիզնեսի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:
«Ամանոր 2015»-ից հետո, ըստ ամանորյա եթերի վարկանիշի, երկրորդ հորիզոնականում հեռուստադիտողի կողմից սպասված «Ուրիշի փոխարեն» գեղարվեստական ֆիլմն է` Սոս Ջանիբեկյանի, Հովհաննես Ազոյանի և այլ սիրված դերասանների մասնակցությամբ:
ընկերության բացառիկ ներկայացուցիչը Հայաստանում, ամփոփում է ամանորի գիշերն անցկացված հեռուստատեսային հաղորդումների դիտարկման արդյունքները:
GFK ընկերությունն ամանորյա եթերի հետազոտության վերջնական արդյունքները կհրապարակի երեք օրից, սակայն, ըստ GFK ընկերության մեր աղբյուրների, այսօր արդեն, հայտնի է, որ հեռուստադիտողները դեկտեմբերի 31-ի գիշերը նախընտրել են դիտել «Արմենիա», ապա` «Շանթ» և հաջորդաբար` Հանրային հեռուստաընկերության տոնական հաղորդումները:
Նշենք, որ հաղորդումների ամանորյա վարկանիշով առաջատարը «Ամանոր 2015» խորագրով հումորային, երաժշտական հեռուստաֆիլմն է եղել` սիրված դերասանների և շոու բիզնեսի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:
«Ամանոր 2015»-ից հետո, ըստ ամանորյա եթերի վարկանիշի, երկրորդ հորիզոնականում հեռուստադիտողի կողմից սպասված «Ուրիշի փոխարեն» գեղարվեստական ֆիլմն էր` Սոս Ջանիբեկյանի, Հովհաննես Ազոյանի և այլ սիրված դերասանների մասնակցությամբ: «Տելեմեդիակոնտրոլ» ընկերությունը, որ հանդիսանում է գերմանական GFK ընկերության բացառիկ ներկայացուցիչը Հայաստանում, ամփոփում է ամանորի գիշերն անցկացված հեռուստատեսային հաղորդումների դիտարկման արդյունքները:
GFK ընկերությունն ամանորյա եթերի հետազոտության վերջնական արդյունքները կհրապարակի երեք օրից, սակայն, ըստ GFK ընկերության մեր աղբյուրների, այսօր արդեն, հայտնի է, որ հեռուստադիտողները դեկտեմբերի 31-ի գիշերը նախընտրել են դիտել «Արմենիա», ապա` «Շանթ» և հաջորդաբար` Հանրային հեռուստաընկերության տոնական հաղորդումները:
Նշենք, որ հաղորդումների ամանորյա վարկանիշով առաջատարը «Ամանոր 2015» խորագրով հումորային, երաժշտական հեռուստաֆիլմն է եղել` սիրված դերասանների և շոու բիզնեսի ներկայացուցիչների մասնակցությամբ:
«Ամանոր 2015»-ից հետո, ըստ ամանորյա եթերի վարկանիշի, երկրորդ հորիզոնականում հեռուստադիտողի կողմից սպասված «Ուրիշի փոխարեն» գեղարվեստական ֆիլմն էր` Սոս Ջանիբեկյանի, Հովհաննես Ազոյանի և այլ սիրված դերասանների մասնակցությամբ: