▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Կան դեպքեր, երբ ուշանալը վտանգավոր չէ. Շտապ օգնության տնօրեն

 

Asekose.am-ը հաճախ է ստանում բողոքներ շտապօգնություն ծառության որակից: Ըստ քաղաքացիների` իրենց մշտական դժգոհության պատճառն ուշացումները, երբեմն էլ նաև մասնագետների ոչ պատշաճ վերաբերմունքն են: «Գլխացավով հիվանդի մոտ պետք չէ հասնել 3-7 րոպեում...Եթե խոսքը 37.5 ջերմության  կամ գլխացավի մասին է` կարող ենք և 5 րոպեով ուշանալ»,-մեզ հետ զրույցում ասել է «Շտապօգնություն» ՓԲԸ-ի տնօրեն Թագուհի Ստեփանյանը:
Խոսելով երբեմն դեռ նկատվող  ավանդույթի մասին, երբ շտապ օգնության կանչերից հետո բժիշկներին գումար է տրվում` Թագուհի Ստեփանյանը, մասնավորապես,  ասել է. «Մեր յուրաքանչյուր աշխատակից կարող  է ասել, որ այդ հարցին մեր հիմնարկում բավականին խիստ են վերաբերում: Եթե նման երևույթը երբևիցէ եղել է և հանկարծ նման ինչ-որ բողոք է եղել օրինակի համար  և դրա տակ ,իսկապես, հիմք ունեցող բողոք է եղել, բնականաբար, պատժվել են նրանք, ովքեր նմանատիպ գործողություններ են կատարել: Ես միշտ ասել եմ և ասում եմ, որ շտապօգնությունը` դա անվճար ծառայություն է:Եվ ոչ մեկից չի պահանջվում դրա համար ինչ-որ բան վճարել, կամ ինչ-որ նման շնորհակալություն հայտնել` դրա կարիքը չկա: Գիտեք ինչ` ոչ թող բնակիչը վճարի, ոչ էլ հետագայում դրա մասին բողոքի ու խոսենք...»: 
Ի դեպ,  «Շտապօգնություն» ՓԲԸ-ի տնօրեն Թագուհի Ստեփանյանի համար տհաճ է ընկալվել մեր այն հարցը, թե ծառայության աշխատանքի հանդեպ բողոքողներից մեկն ակնկարկել էր, որ տիկին Թովմասյանն այդ պաշտոնում նշանակվել է Երևանի նախկին քաղաքապետ Գագիկ Բեգլարյանի օրոք, իսկ այժմ այնքան էլ սրտացավ չի աշխատում: Տիկին Թովմասյանն ասել է, թե չի ուզում այդ թեմայի մասին, ընդհանրապես, խոսել, կխոսի իր աշխատանքի մասին և  ովքեր ճանաչում են իր աշխատանքի ոճը, պետք է իմանան, որ 1989 թվականից ինքն  աշխատում է առողջապահական հիմնարկներում  և «երևի գիտեն, թե ինչ ձևով եմ կարողանում աշխատել... և ինձ համար  առաջնահերթը իմ անձի, աշխատանքի   գնահատական  է, թե ոնց ես պետք է աշխատեմ: Ես միշտ աշխատել եմ  լավ աշխատել, թե էդ րոպեին ով է ղեկավարը` ի՞նչ նշանակություն ունի...Դա առաջին հերթին իմ պատիվն է, թե ոնց է հիմնարկն աշխատում»: 
Հարկի-անհարկի ուշացումների, մասնագետների վերաբերմունքի, տարեց տարի գրանցվող որակական աճի և բացթողումների մասին Asekose.am-ի թղթակիցը զրուցել է «Շտապօգնություն» ՓԲԸ-ի տնօրեն Թագուհի Ստեփանյանի հետ: Վերջինիս մասնակցությամբ տեսանյութը ներկայացնում ենք ստորև` առանց մեկնաբանության:

Asekose.am-ը հաճախ է ստանում բողոքներ շտապօգնություն ծառության որակից: Ըստ քաղաքացիների` իրենց մշտական դժգոհության պատճառն ուշացումները, երբեմն էլ նաև մասնագետների ոչ պատշաճ վերաբերմունքն են:

«Գլխացավով հիվանդի մոտ պետք չէ հասնել 3-7 րոպեում...Եթե խոսքը 37.5 ջերմության  կամ գլխացավի մասին է` կարող ենք և 5 րոպեով ուշանալ»,-Asekose.am- հետ զրույցում ասել է «Շտապօգնություն» ՓԲԸ-ի տնօրեն Թագուհի Ստեփանյանը:

Խոսելով երբեմն դեռ նկատվող  ավանդույթի մասին, երբ շտապ օգնության կանչերից հետո բժիշկներին գումար է տրվում` Թագուհի Ստեփանյանը, մասնավորապես,  ասել է. «Մեր յուրաքանչյուր աշխատակից կարող  է ասել, որ այդ հարցին մեր հիմնարկում բավականին խիստ են վերաբերում: Եթե նման երևույթը երբևիցէ եղել է և հանկարծ նման ինչ-որ բողոք է եղել օրինակի համար  և դրա տակ ,իսկապես, հիմք ունեցող բողոք է եղել, բնականաբար, պատժվել են նրանք, ովքեր նմանատիպ գործողություններ են կատարել: Ես միշտ ասել եմ և ասում եմ, որ շտապօգնությունը` դա անվճար ծառայություն է:Եվ ոչ մեկից չի պահանջվում դրա համար ինչ-որ բան վճարել, կամ ինչ-որ նման շնորհակալություն հայտնել` դրա կարիքը չկա: Գիտեք ինչ` ոչ թող բնակիչը վճարի, ոչ էլ հետագայում դրա մասին բողոքի ու խոսենք...»:

Հարկի-անհարկի ուշացումների, մասնագետների վերաբերմունքի, տարեց տարի գրանցվող որակական աճի և բացթողումների մասին Asekose.am-ի թղթակիցը զրուցել է «Շտապօգնություն» ՓԲԸ-ի տնօրեն Թագուհի Ստեփանյանի հետ: Վերջինիս մասնակցությամբ տեսանյութը ներկայացնում ենք ստորև` առանց մեկնաբանության:

Asekose.am-ի նյութերի հետ կապված Ձեր տեսակետը, պարզաբանումը կամ հերքումը կարող եք ուղարկել info@asekose.am-ին․ այն անմիջապես կզետեղվի կայքում
Բլոգ ավելին