Ապրիլի 24-ին ընդառաջ փողոցներում հայտնվել են վահանակներ որոնք, իրենց «կրեածիվությամբ»/ ինչպես այս բառն արտասանում են ոմանք/, մարդկանց մոտ դժգոհություն են առաջացրել, քանի որ շատերը վստահ են, որ ցեղասպանության հարցում «կրեատիվն» ավելորդ է: Հիշեցնենք, որ ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի միջոցառումների քարոզչության պատասխանատվությունը հիմնականում դրված է «Շարմ» հոլդինգի վրա:
ՖոտոԼուր-ի լուսանկարում` վահանակի վրա նշված է «191.5 million»` 1915 թվականն ու ցեղասպանության զոհ գնացած մեր հայրենակիցների թիվը «միաձուլվել» են...Առաջին հայացքից ստացվում է ` հարյուր իննսուն մեկ ու կես միլիոն...