▲ Դեպի վեր

lang.iso lang.iso lang.iso

Բարեգործությունը՝ առօրյայի մաս. Yandex Armenia-ն ու մի շարք այլ ընկերություններ նպաստում են սոցիալապես պատասխանատու հանրության ձևավորմանը

Վերջին տարիներին կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության նշանակությունը և կարևորությունը բիզնես միջավայրում էականորեն բարձրացել է: Սա կարելի է համարել ինչպես միջազգային, այնպես էլ Հայաստանի գործարար շրջանակներին բնորոշող գործոն և համաշխարհային միտումներից մեկը:

Կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության կարևորությունը հասկանում են ինչպես ընկերությունների ղեկավարները, հասարակական կազմակերպությունները, այնպես էլ` սպառողները: Այն կարող է դրսևորվել ինչպես խոշոր, այնպես էլ փոքր բարեգործությունների  տեսքով: Վերջին շրջանում շատ ընկերություններ նախընտրում են թվային բարեգործությունը՝ հավելվածների միջոցով, ինչն արագացնում է գործընթացը, դարձնում ավելի թափանցիկ և ճկուն: Բարեգործության այս ձևը առանձնահատուկ է նաև նրանով, որ ընկերությունն այդ գործընթացին մասնակից է դարձնում նաև հանրությանը՝ ձևավորելով սոցիալական պատասխանատվության համընդհանուր մշակույթ:

Այդպիսի փորձ ունեն մի շարք ընկերություներ՝ IDBank-ը և Idram-ը՝ իրենց «Մի դրամի ուժը» նախաձեռնությամբ, Yandex Armenia-ն՝ «Օգնենք միասին» ծրագրով, կամ օրինակ reArmenia հարթակը: Նշված ծրագրերը հնարավորություն են տալիս օգտատերերին ինքնուրույն ընտրել գումարի չափը, հետևել գործընթացին, տեսնել, թե ինչպես են այդ գումարները հասնում շահառուներին՝ այդպիսով մասնակիցը դառնալով այդ գործընթացին: Փորձը ցույց է տալիս, որ նման բարեգործությունների մեծ մասն ուղղվում են հիմնականում առողջապահական ոլորտին: Օրինակ, Yandex Armenia-ի՝ «Օգնենք միասին», ծրագրի շրջանակներում հավաքված ամբողջ գումարն ուղղվում է  առողջական խնդիրներ ունեցող երեխաների և մեծահասակների բուժմանը:

Ծրագիրը  հնարավորություն է տալիս հարթակի օգտատերերին Yandex Go հավելվածում օգնել բարեգործական կազմակերպություններին: Օգտատերերը կարող են ընտրել, թե որքան գումար են ցանկանում փոխանցել աջակցության համար, որն էլ կավելացվի ընթացիկ ուղևորության արժեքին: Յուրաքանչյուր ամսվա վերջում Yandex Go-ն իր կողմից կրկնապատկում է  նվիրատվությունների միջոցով հավաքված գումարը՝ մեծացնելով իր ներդրումը բարեգործական կազմակերպություններին: Ընդ որում նվիրատվության բաժանորդագրումը կարելի է միացնել և անջատել ցանկացած պահի: Չնայած այն հանգամանքին, որ «Օգնենք միասին» ծրագիրը նոր է գործարկվել, բայց դրան մասնակցում է արդեն ավելի քան  2700 մարդ:

Նույն տրամաբանությունն է  գործում նաև IDBank-ի և Idram-ի՝ «Մի դրամի ուժը» ծրագիրը: Հաճախորդների յուրաքանչյուր վճարման դիմաց  ընկերություններն իրենց հաշվից 1 դրամ փոխանցում են «Մի դրամի ուժը» նախաձեռնությանը, որի հիմնական ուղղություններն են՝ կրթությունը, առողջապահությունը, բնապահպանությունը: Արդյունքում՝ ցանկացած անձ, ով կատարում է  վճարում, անմիջապես դառնում է ծրագրի բարի կամքի դեսպանը՝ առանց մի դրամ ավել ծախսելու։

reArmenia հարթակի ձևաչափը թեև նախորդ երկուսից մի փոքր տարբեր է, բայց այն ևս միտված է նույն նպատակին:

Այս առցանց հարթակը միավորում է ամենատարբեր մարդկանց՝ լուծելու մի շարք կարևոր խնդիրներ։ reArmenia-ում միավորվում են բազմաթիվ անհատներ ու կազմակերպություններ, արդյունքում կատարված դրամահավաքների շնորհիվ կյանքի են կոչվում մի շարք գաղափարներ:

Այսպիսով՝ թեև ԿՍՊ-ն համարվում է բիզնես ռազմավարության կարևոր մաս, այնուամենայնիվ պակաս կարևոր չէ նաև սոցիալապես  պատասխանատու հանրություն ձևավորելը: Նման փոքր բարեգործությունները, որոնք նախաձեռնել են Yandex Armenia-ն, IDBank-ն ու Idram-ը, ինչպես նաև  մի շարք այլ կազմակերպություններ ու հարթակներ, կարևոր են հասարակության շրջանում սոցիալական պատասխանատվության վարք ձևավորելու առումով:

Բացի այդ, Հայաստանում կորպորատիվ սոցիալական պատասխանատվության ճիշտ զարգացումը շատ կարևոր է և՛ երկրի զարգացման, և՛ յուրաքանչյուր բիզնեսի շահերի տեսանկյունից:

Աղբյուրը՝ Թերթ․am

Կայքում տեղ գտած մտքերն ու տեսակետները հեղինակի սեփականությունն են և կարող են չհամընկնել Asekose.am-ի խմբագրության տեսակետների հետ: Նյութերի ներքո` վիրավորական ցանկացած արտահայտություն կհեռացվի կայքից:
Հասարակություն далее